20.12.2017 |

Broman Group halusi vastuullisen kumppanin jätehuoltoon

Autojen varaosa- ja tarvikemyyntiin erikoistunut Broman Group etsi jätehuollolleen uutta vastaavaa toimijaa keväällä 2017. Kumppaniksi haluttiin löytää yrityksen arvot jakava palvelutuottaja. Joukosta nousi esiin L&T, jonka laaja palvelukokonaisuus, vahva ammattitaito sekä tunnettu brändi vakuuttivat Broman Groupin.

Varaosamaailmat sekä yrityksen logistiikkakeskus, kuuluvat sopimuksen piiriin. Yksiköitä on yhteensä 40 – aina valtavasta logistiikkakeskuksesta pienempiin kivijalkamyymälöihin.

"Tämä on tärkeä kokonaisuus meille. Valittujen yhteistyökumppanien pitää olla luonteeltaan sellaisia, että he haluavat kehittää toimintaamme. Olemme vahva kasvuyritys ja tarvitsemme kumppaniksi sellaisia toimijoita, jotka haluavat kasvaa kanssamme", Broman Groupin liiketoimintayhtiöiden toimitusjohtaja Antti Tiitola toteaa.

Yhteistyön keskiössä palvelujen kehittäminen Broman Groupin jokaisessa liiketoimintayksikössä kierrätetään kaikki pahvit ja muovit sekä lajitellaan energiajae. Tavoite on, että sekajätettä syntyisi mahdollisimman vähän.

"Voimme olla varmoja, että sovitut asiat tapahtuvat ja jätteet menevät oikeaan paikkaan.
Äärimmäisen tärkeää on myös se, että L&T kehittää palveluja kanssamme. Heillä on
näkemys siitä, mitä alalla tapahtuu", Broman Groupin logistiikka- ja hankintajohtaja Petri Nietula kertoo.

Erityistä kiitosta L&T saa yhteistyön aloituksesta.

"Palveluiden käyttöönotto sujui todella hyvin, sillä prosessit suunniteltiin erittäin tarkkaan.Olen tyytyväinen yhteistyöhön, koska tämä on juuri sitä, mitä luvattiinkin", Nietula toteaa.

broman_motonet_asiakkaat_16_9.jpg

Laaja ammattitaito jätehuollon eri osa-alueista

L&T mahdollistaa sen, että Broman Group voi olla ympäristöasioiden suhteen turvallisin
mielin. Kun tietää, että jätehuolto toimii, myös arki helpottuu.

"Olemme saaneet itsemme näköisen kumppanin. Voin suositella L&T:n palveluja myös
muille, koska heillä on laaja ammattitaito jätehuollon eri osa-alueista sekä paljon erilaisia
ratkaisumalleja, ovat ne sitten teknisiä ratkaisuja tai prosessiratkaisuja", Nietula kehuu.

"Oleellista on myös se, että palvelun ostaja vaatii kumppaniltaan paljon. Uskon, että
henkilöstömme on pystynyt haastamaan L&T:tä, ja sitä kautta on syntynyt hyvä yhteistyö", Tiitola sanoo lopuksi.

 

 

TILAA BLOGIMME JA ASIAKASTARINAMME SÄHKÖPOSTIISI

Tilaa kirjoitukset sähköpostiisi

Valitse sinua kiinnostavat aiheet.

*Emme luovuta yhteystietoja kolmansille osapuolille.

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä. Emme luovuta yhteystietoja kolmansille osapuolille.