06.03.2018 |

Verkkokauppa säästää isännöitsijän aikaa – L&T Kioskissa tarjotaan uusia kiinteistöpalveluita

Verkkokauppa on tuttua arkipäivää lähes kaikilla kuluttajille suunnatuilla tuote- ja palvelualoilla. On kyse sitten konserttilipusta, hupparista, televisiosta tai asunnosta, verkkokauppa on yhä useammalle luontaisin tapa tehdä ostoksia. Miksi sitten kiinteistöpalveluita tilataan edelleen puhelimen ja paperin kanssa?

”Isännöitsijöillä on olemassa entuudestaan mittavat yhteyshenkilöiden verkot, joilta palvelut ja tuotteet on saatu tilattua helposti”, Lassila & Tikanojan projektipäällikkö Markus Alftan kertoo.

”Nyt kuitenkin on käynnissä sukupolvenvaihdos isännöitsijöiden keskuudessa. Esiin on astumassa uusi sukupolvi, joka on jo tottunut pyörittämään arkea ja työtä netissä. Meille onkin tärkeää pystyä tarjoamaan kiinteistöpalveluita helpon verkkokaupan kautta nyt isännöitsijöille suoraan, modernilla tavalla”, Alftan sanoo.

Tarjoamalla ensimmäistä kertaa kiinteistöpalveluita juuri avatun Kioski-verkkokaupan kautta, L&T on kehityksen aallonharjalla digitaalisten palveluiden tarjoamisessa taloyhtiöille ja isännöitsijöille.

L&T Kioskin tuotteita ja palveluita pyritään jatkuvasti uudistamaan ja muuttamaan sen mukaan, mikä kulloinkin palvelee parhaiten isännöitsijöiden tarpeita. Kaupan ensimmäiset palvelut ovat Kioskin avaushetkellä tarjolla vain pääkaupunkiseudulla.

”Aloittamalla palvelut rajatulla alueella, pystymme kehittämään verkkokauppaa ketterästi ja asiakaslähtöisesti ennen tarjonnan laajentamista muualle Suomeen”, palvelukehityspäällikkö Reetta Maila kertoo.

Isännöitsijän ajansäästö on asukkaan etu

 

Vaikka Kioski -verkkokauppa on suunniteltu palvelemaan isännöitsijöitä, hyödyntää se suoraan taloyhtiöiden asukkaita. Kun isännöitsijä säästää Kioskin käytöllä työaikaa paperisten tarjousten pyörittelystä, säästyy aikaa asukkaita suoraan hyödyttäviin käytännön töihin.

”Myös tarjoamissamme tuotteissa olemme jatkuvasti pitäneet asukkaat ensimmäisenä mielessä. Kaupassa myynnissä olevien huoneistotarkastuksien myötä esimerkiksi asuntojen sisälämpötiloja saadaan parannettua ja tulevia remontteja suunniteltua ennakkoon asukkaiden rahaa säästäen. Leikkipaikan vuositarkastuksilla puolestaan haluamme varmistaa taloyhtiöiden piha-alueiden olevan turvallisia lapsille”, Maila kuvailee.


Helppoja verkkokauppoja asukkaille ja isännöitsijöille

”Nyt taloyhtiön asukas voi tilata sohvansa kierrätyksen Helpponoudosta samalla kun taloyhtiön isännöitsijä tilaa jätehuoneen pesun Kioskista. Aikaa asumismukavuuden lisäämiseen säästyy kummassakin päädyssä”, projektipäällikkö Alftan kertoo. L&T onkin laajentanut verkkokauppavalikoimaansa ensin nimenomaan kuluttajille suunnattuna, esimerkiksi kotitalouksien Helppo-palveluiden kautta. Nyt vuorossa ovat isännöitsijät.

L&T Kioskin valikoimaan voi nyt tutustua osoitteessa kioski.lt.fi. Verkkokaupasta jo löytyvien palveluiden lisäksi, sivulle voi ehdottaa uusia palveluita tai tuotteita laajentamaan valikoimaa. Verkkokaupan tarjonta on kirjoitushetkellä saatavilla vain pääkaupunkiseudun alueella.

Tutustu L&T Kioskin tarjontaan!

 

Lataa Kiinteistöpäällikön Vinkkivihko

Tilaa kirjoitukset sähköpostiisi

Valitse sinua kiinnostavat aiheet.

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä.